אחד מענפי התחבורה המשמעותיים ביותר, שביכולתו להשפיע רבות על תופעת העומס בכבישים ולשפר את חווית השירות עבור האזרח הוא ענף ההיסעים. תעשיית ההסעות הפרטיות בישראל כוללת כ-400 חברות, המחזיקות בצי כולל של 22 אלף כלי רכב ומסיעות כ- 1.2 מיליון בני אדם מדי יום. כיום, מדובר בענף לא יעיל, בזבזני ואיטי.    עולם התחבורה משתנה מדי יום לנגד עינינו. העומס הכבד שנוצר בכבישים והפקקים האינסופיים, מעוררים תסכול רב עבור כל אחד ואחת מאתנו, אם זה בדרך למקום העבודה, למקומות הבילוי והפנאי, ואם לביקור משפחתי או נסיעה במסלול הקבוע להורדת הילדים בבתי הספר. על מנת להתמודד עם תופעה מורכבת זו, יש צורך אמיתי במציאת פתרונות תחבורה טכנולוגיים, שיענו על הצרכים המשתנים של משתמשי הדרך, ברמה היום יומית, החל מהגדלת היצע אפשרויות הנסיעה, דרך ייעול ניהול צירי התנועה ועד לאופטימיזציה של פעילות כלי הרכב בכבישים השונים.   ישנם מאמצים כבירים בכל רחבי העולם, לפתח מוצרים ושירותים טכנולוגים שיקלו על העומסים הכבדים בדרכים. ממשלת ישראל הדגישה את מחויבותה לפתח את תחום התחבורה החכמה בישראל ולהיות מובילה עולמית בתחום, במסגרת החלטת ממשלה 2316 משנת 2017 בנושא תכנית לאומית לתחבורה חכמה. לפי התחזיות הגלובליות, שוק התחבורה החכמה צפוי לגדול מ- 17.9 מיליארד דולר בשנת 2020 ל-36.5 מיליארד דולר עד שנת 2025. גם בישראל מדובר בשוק רווחי שמכניס כ בגובה 4.2 מיליארד שקל (נכון לשנת 2016).   כיום, ארגונים רבים, ביניהם חברות הייטק, ארגונים ממשלתיים, חברות תיירות, מועצות אזוריות ובתי ספר, מספקים לעובדים, לתלמידים ולתיירים שירותי הסעות דרך חברות הסעות פרטיות, ללא כל יכולת לפקח ולנטר את הפעילות שלהן. הן תלויות לחלוטין בחסדי חברות ההסעה הפרטיות ואינן מודעות לשיקוליהן ולתהליך קבלת ההחלטות שהן מקיימות בנוגע למערך ההסעות שהן מספקות עבורם.   בכך, נוצר מצב בו עובדים ותלמידים רבים, נאלצים פעמים רבות להגיע לתחנות איסוף רחוקות מבתיהם, להמתין זמן רב עד להגעת ההסעה ולעבור מסלול ארוך ומתיש בדרך ליעד, לרוב ללא כל היגיון תחבורתי. מצדם של הארגונים השונים, ניהול מערך הסעות עבור עובדיהם מהווה הוצאה גבוהה ביותר, הנובעת בעיקר מניהול לא יעיל של התהליך, שימוש בצי רכבים גדול מהנדרש ומסלולי נסיעה מסורבלים שמגדילים את ההוצאות ואינם תואמים את צרכי העובדים.   כיום, ישנן טכנולוגיות בענף ההסעות הפרטיות שביכולתן לייעל את מערכי ההיסעים בחברות גדולות, בבתי ספר ובמוסדות ממשלתיים ובכך להפחית את כמות הרכבים הפרטיים שנמצאים על הכביש בשיעור של 30%. כך לדוגמא, אוטובוסים המיועדים להסעות פרטיות יכולים להכיל בין 10-55 מקומות ישיבה. בהנחה שמערך הנסיעות מנוהל בצורה נכונה, תחת שליטה מלאה וניטור מסביב לשעון, מדובר ברווח נקי של כל הצדדים: הארגון שפועל מול חברת ההסעות, העובדים, התלמידים וכלל הנוסעים בכביש.   בסופו של יום, ככל שחוויית ההתנסות בהסעות הפרטיות תהיה יעילה, קלה, ומהירה יותר, כך בעלי רכבים יפסיקו להישען על הרכבים הפרטיים שלהם, יעבור להסעות וישחררו במידה רבה את העומס הכבד של הפקקים. הטכנולוגיה כבר קיימת, כל מה שצריך זה להטמיע אותה במערכות של החברות השונות ולצאת לדרך. ויפה שעה אחת קודם.   הכותב הינו אבי גבאי, מנכ”ל חברת OptiCity לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סחטיר בלובק. תצטנפל בלינדו למרקל אס לכימפו, דול, צוט ומעיוט – לפתיעם ברשג – ולתיעם גדדיש. קוויז דומור ליאמום בלינך רוגצה. לפמעט מוסן מנת. קולורס מונפרד אדנדום סילקוף, מרגשי ומרגשח. עמחליף צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק. הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק. ושבעגט ליבם סולגק. בראיט ולחת צורק מונחף, בגורמי מגמש. תרבנך וסתעד לכנו סתשם השמה – לתכי מורגם בורק? לתיג ישבעס. קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי נולום ארווס סאפיאן – פוסיליס קוויס, אקווזמן קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק – וענוף לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי גולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, ושבעגט ליבם סולגק. בראיט ולחת צורק מונחף, בגורמי מגמש. תרבנך וסתעד לכנו סתשם השמה – לתכי מורגם בורק? לתיג ישבעס.

צור קשר

לקבלת מידע נוסף על השירותים שלנו

03-6722-030  .  office@opticity.co.il  .  אימבר 23 פתח תקווה

Contact US

Kuruluşunuzda OptiCity kullanımı hakkında daha fazla bilgi için bize ulaşın

14 Imber st. Petach Tikva office@opticity.co.il . +972-3-6722-030

Amit Maizer

Technology Advisor

Cyber and IT consultant who works in the private and public sectors.

Gal Amir

Director

Owner of G.A. Financial Services. Devoted decades to enhancing high scale mid-market companies. Enabling the systematic advantage, produced by a history of optimizing companies. I ensure OptiCity surpasses its goals, and calibrate the company for success

Illit Geller

Product Advisory

Serial entrepreneur. 25 years of senior executive experience in the global FinTech market. Extensive experience combined with a passion in SAAS technologies. I ensure OpticCity continues to deliver the highest-class product.

Oded Maimon

AI & ML Advisor

Distinguished professor at Tel Aviv University. Studiously pursing data mining and big data analytics. More than 10 books published. I bring extensive knowledge to OptiCity to refine their powerful ML and AI technology and assure they remain the leader in the industry.

Ronit Koren

Non-Executive Director

Managing partner at ROK, Aspire Ventures and Sifood Food Ventures. Director for BLender, Maccabi and Aylaon. Taking advantage of the substantial knowledge, I have accumulated from past ventures, I supply Opticity with unique and necessary considerations.

Zvika Zivlin

Outside Director

Founding partner for Tulip. Residing non-executive director for both, Alcon and 888 Holdings. As a veteran NED, I am equipped with a unique analytical perspective of company structures. I provide valuable and unbiased insights into OptiCity‘s successful advancement.

Eli Camon

Non-Executive Director

CFO of Microsoft Israel R&D and Microsoft Africa R&D’s centers. A sterling reputation in the finance sector. I utilize my intrinsic understanding of OptiCity, providing invaluable feedback, to escalate OptiCity’s profitability.

Shmulik Tura

Chief Operating Officer

Shmulik is a prominent figure in the Israeli transportation industry. He has established essential relationships and information, for more than 25 years. Shmulik is fueled by an understanding of the powerful potential OptiCity’s solution provides. He is utilizing the wealth of resources available to him, to assure OptiCity functions with superior performance.

Uriel Shimony

Chief Technology Office

Uriel is a full Stack developer. He has extensive experience in LS Technologies. He is confident that OptiCity’s technology is the prime solution to the challenge companies face with transportation logistics. Recognizing the underemphasized true value of OptiCity, he is fully devoted to assuring OptiCity remains the leading high-tech transportation company with an unmatched technological edge.

Amit Bohensky

Chairman

Veteran business executive and angel investor. A commendable history with startups including, Unicoders and Focal-info. Vice president of open-source web intelligence at Vernit. Partaking as a board member/investor for Clinch and Zoomd. I implement my personal experiences, valued connections and unparallel devotion launching Opticity to the forefront of the industry.

Avi Gabay

Chief Executive Officer

LS is a systems development company, It employs more than 30 experienced development professionals who, together with the management team, promote all of the company’s customers, while at the same time imparting extensive knowledge and capabilities to the subsidiary OPTICITY, where Avi serves as CEO and leads her with the team for an advanced and green transport future in Israel.
Within two years, Avi led the company to organic growth, without external investment, while managing customer portfolios and expanding operations with each customer.
Avi is responsible for consulting and directing all projects in the company (over 50 projects in various scopes), and accompanying them with the functional and technical characterization phase, and responsible for defining methodologies for the development managers and team leaders. Prior to founding the company, he served for 4 years in Unit 108 of the Air Force, where he served as a Quality Control Engineer and Chief Mechanical Engineer in a particularly complex air communications project and considered by many to be a leading authority in the field.