במלון קראון פלזה תל אביב אימצו את פתרונות התחבורה של OptiCity וייעלו את מערך ההיסעים שלהם.
האתגר
מלון הוא מפעל אירוח לא קטן, שעובדים בו עשרות אנשים במשמרות סביב השעון. אם בשגרה עובדי המלון מגיעים ועוזבים את העבודה בתחבורה הציבורית, הרי שבמשמרות הלילה ובמשמרות סוף השבוע,
כשהתחבורה הציבורית שובתת, נכנס מערך היסעים יקר ופרטי להפעלה של המלון. כאן נכנס לפעולה הטיים קיפר של המלון. הוא רושם את הדרישות של כל עובד שצריך הסעה, למלון או ממנו, ואז נדרש להמיר את הדרישות להזמנות. כל זה נעשה באופן ידני ובתהליך הזמנת מוניות עבור כל עובד. לטיים קיפר, שלו עוד תפקידים במלון, אין שליטה על התהליך המורכב; כמה מוניות ומיניבוסים להזמין, איך לשדך נוסע אחד לאחר לפי יעדי נסיעה, מי נגרע מההסעות ולא עלה אליהן, מי נוסף ברגע האחרון וצריך להזמין עבורו מונית נוספת ועוד. התוצאה – הטיים קיפר הופך לסדרן הסעות בפועל. ללא בקרה וברישום ידני, הסיכויים שלו לטעות ולהגדיל הוצאות על הסעות יקרות, רק עולה. כך היה המצב גם בקראון פלזה תל אביב, כשהגיעו אל OptiCity והפכו ללקוח הראשון של החברה והראשונים להטמיע את המערכת של OptiCity, הם הגיעו כדי להתייעל ולחסוך כסף למלון.
הפתרון
הפתרון של OptiCity החזיר את הסדר לעבודת הטיים קיפר והמלון. מערך ההסעות לא היה עוד מטלה מסובכת אלא כזו שנמצאת בשליטה. לכל מחלקה במלון יש גישה למערכת,
שמקבלת עד שעה מסוימת את נתוני ההסעות ואז מייצרת מערך הסעות אופטימלי עם מסלולי נסיעה ונקודות הורדה.
בלוח הבקרה של המערכת, מקבל המלון דו"ח על ההיסעים.
שם, הם יכולים לבדוק, בכל עת, היכן יש כפילויות בנסיעות,מי הגיע ומי הבטיח שיגיע ולא הגיע להסעה שהוזמנה לו.
המערכת מצביעה למלון על הפערים בין התכנון לביצוע ומציע הצעות לייעול, כך שיותר נוסעים מבין העובדים יעלו על פחות רכבי הסעה.
כך, קראון פלזה החלו ההסעות עם ממוצע של 1.1 נוסעים ברכב והיום הוא עומד על 1.8 נוסעים ברכב.
התוצאה
בפועל, OptiCity מציעה מערכת הוליסטית שמאפשרת שליטה וייעול הסעים לכל מלון: לוח בקרה (Dashboard), שמציג נתוני אמת בכל עת.
מניעת נסיעות כפולות
במלונות מכירים את הנסיעות המיותרות, הריקות, ההזמנות שלא עולים עליהן, המוניות שלא מגיעות אך מחייבות עלויות נסיעה לריק. כל זה לא יכול להתרחש במערכת של OptiCity, ששולטת בכל הנסיעות, יוצאות ונכנסות ולא מאפשרת כפילויות.
שירות תפעולי אנושי
ל- OptiCity מערכת טכנולוגית מתקדמת אבל גם שירות תפעולי אנושי, שיודע לבצע בקרה בזמן אמת ומסביב לשעון, לנהגי ההסעות, לנוסעים ולמלון גם יחד.
אופטימיזציה
המערכת של OptiCity מבצעת טיוב של הנסיעות ואירגון הסעות משותפות לנוסעים באופן יעיל וחכם באופן מקסימלי של עלויות הנסיעה.
מצטרפים למהפכה הטכנולוגית?
זה הזמן של מלונות לעבור לדור הבא והטכנולוגי של מערכי ההסעות, כזה שייתן להם שליטה מלאה במערך ההיסעים של עובדי המלון בכל ימי השבוע, ייתן שירות לעובדים, לנהגים ולחברה ויחסוך למלון כוח אדם והרבה כסף. זה הזמן להרוויח ביושר ראש שקט.
צור קשר להדגמה חיה עוד היום!